Tisdag

Japp då var det tisdag så jag tänkte att jag skulle börja med at berätta lite om gårdagen. Jag hann med lite olika saker som disken och lite av vårat tvättmonster. Det har övergått från att vara ett breg till att bli ett monster men snart är det tillbaka på bergstadiet. Där emellan hann jag faktiskt plugga lite skrev mest på min c-uppsats.

Då det var måndag igår brukar emmy vara på dagis till 17 men det måste jag ändra på så hon bara är på dagis till 16 annars blir det jobbigt med gympan speciellt nu när det serut som att eddie ska börja jpbba kväll igen. Men igår i alla fall så stängde dagis 16 så jag hämtade pärlan då och tog med henne hem för lite mellanmål innan Gympan. Men när det var dags att byta kläder så var gympa kläderna borta. (I och för sig var allt borta för mig igår men det är ju bara som det brukar.) Men dottern och jag tog oss iväg på gympan och allt var kalas bra.

Kvällen ägnade jag och maken oss åt att wowa för något måste man ju göra...=)

Dagen idag går i gårdagens tecken pluggande och donande. Nej nu ska jag återgå till att läsa lite avhandling så det är gjort innan vi ska ha våran "opponering"

ha det bra=)

Kommentarer
Postat av: Elin

hej, precis börjat läsa din blogg, allt verkar bra med er :)

så ni wowar ni med? När var hur och som vad? :p blev ju nyfiken nu ju :D



Kram Elin

2009-10-06 @ 13:39:20
Postat av: pucko

Japp wowar på bloodfeather som bloodelf preast.. Eddie kör som druid. Själv då??

2009-10-08 @ 21:05:40
Postat av: Elin

2009-10-08 @ 23:42:13
Postat av: Elin

De där inlägget blev ju lyckat :P

tror jag har haft en alt nån gång på bloodfeather :p

Jag har precis gjort min mage till belf och flyttat till Shattered hand. Har spelat druid mycket nu under wtlk, men den fick bli kvar på sketna chromaggus =)

2009-10-08 @ 23:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0