vill inte

Idag har jag en sådan dag då jag egentligen inte vil göra nåot alls. Men lägenheten ser ut som en soptipp och jag borde skriva klart min c-uppsats. Vad resulterar detta i då? Jo att jag sitter och skriver i bloggen och jobbar på att börja städa. Känner att pluggandet blev lite för mycket igår då Anna och jag satt hela dan.

Idag ska jag förutom att städa laga mat. vilken chock va? Nej men jag ska faktiskt ta och göra köttfärs paj med trattkantareller. Vi fick sjukt mycket trattisar av Eddies mamma vilket vi tckar och bockar för men den ska ju användas och då tänkte jag att en paj med lite svamp i måste bli gott. Så vi hoppas på att jag ska få tummen ur och börja städa så det är kul att laga mat.

Gud vilket värdelöst inlägg men jag gör allt jag kan bara för att slippa dra igång och göra något. Men nu är det fan dags!
ha det bra=)

Kommentarer
Postat av: perny

Inte ett dugg värdelöst, det är ju livet. Jag känner igen mig. VI har massa äpplen som vi ska göra äppelmos av, samma sak där, vi måste ju städa först så det blir roligt att göra mos, men istället sitter jag här och läser bloggar.

2009-10-03 @ 10:43:03
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0