efter relax och kalas

japp då hade man avklarat fredag och lördag. Idag är det då söndag, den sista sovmorgonsdagen. Detta betyder då det dröjer 5 dagar innan nästa sovmorgon. Förutom det så var fredagen jätte trevlig. Vi shoppade och bsatade och badade. Käkade en super god hamburgare innan vi relaxade.. kortsagt det blev somplanerat. Dock hade vi vissa problem med bubbelpoolen men 4 personer med olika grad av universitetsutbildning lyckades lösa det efter otaliga expriment=P Men det var kul=)

Igår så var det då den beryktade 75års festen. Men vi började dagen med lite sko shopping=) Det gillar jag. Efter detta så bar det av hem för att förbereda oss för festen. Som hastigt och lustigt blev flyttad för att festhållarna inte längre fick vara i den ursprungliga lokalen så de hade haft viss panik igår med att fixa ny lokal till 50 personer på två ögonblick. Men allt blev riktigt lyckat iaf=) Vi hade i alla fall trevligt. Jaja men nu ska jag göra mig i ordning för gymnastikuppvisning med dottern. Det kanske kommer någon bild. Men ni vet ju hur det är med mig ocg bilder. De kommer men det kan ta ett tag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0