FREDAG

Yey fredag. Finns det något bättre än fredagar? Alltså missförstå mig rätt, jag älskar mitt jobb, men att sitta på jobbet en fredag morgon när solen skiner. Det är svår slaget, minst sagt. Det innebär att man vet att det alldeles snart är helg, man har alltså hela helgen att se fram emot.

Dessutom är det ingen vanlig fredag idag, jag ska få shoppa idag. Fylla på sko garderoben lite med sandaletter=) Jag ska dessutom försöka få med mig eddie in till stan på bianco innan vi åker ut på marie berg. Främst för att de har så grymt snygga skor på bianco. ( se tidigare inlägg)...mmm *dräggel*

Efter detta så fortsätter min underbara fredag. Då ska jag, eddie, emmy, blomman och linda till eddies jobb. Ja det kan ju låta lite konstigt men de har en relax avdelning. Så där ska vi bubbla bubbelpool, basta och kanske dricka lite öl... underbart=) Innan detta så ska vi då ut och äte lite.

Ja så för min del är detta en perfekt fredag...(Hoppas att den håller sig perfekt)

Nej nu ska jag ta och jobba lite=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0