Funderingar

Hmm nu har jag nya funderingar på G. Eller ska ja vara ärlig så är det inte så många funderingar, men några i alla fall. En av dem är huruvida jag ska färga håret, hu är jag lite less på det jag har, vore nice med något annat, som jag känner nu så lutar det mot en diskretare förändring. Funderar på typ gymnasiestuket bara köra lite röda slingor, det kanske vore nått.

Nästa fundering jag har är hur mycket man faktiskt ska lägga när man köper nya sommardäck, som det serut nu så vet jag inte alls vad jag vill ha men funderar på ett par som det var mindre av någon farlig olja i.

Nästa fundering är vad min älskade underbara dotter gör förnågot idag och om hon saknar sin mamma lika mycket som hennes mamma saknar henne?

Den sista funderingen är om jag ska boka tid för tatuering när jag är på stan på fredag så jag får den gjord innan sommarn...

Jo just det en till fundering hade jag allt och det är om man ska snåla som ett as hela året och åka till thailand över jul eller om man bara ska softa och ta julen i Sundsvall.

Ja som ni ser så lider jag av extrema i-landsproblem idag. På något vis ska jag försöka lösa dessa enormaproblem. 

puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0