Hann inte

Jepp jag har ju sagt att jag ska försöka lägga in en bild om dagen men det går inte så bra... Vem hade kunnat lista ut det??

Men igår så vart det i alla fall lite jello shots. Eller ja jag gjorde Jello shots med körsbärs smak, de kommer förmodligen att förtäras idag och imorgon.  Jag gick då in på bolaget igår och inhandlade mig ett bränn vin som det så vackert heter som då skulle vara bra för det skulle inte smaka något och det skulle vara perfekt att krydda själv. Bra tyckte jag och köpte den, och gjorde jelloshots på den. Det funkade yey de smakar inte jätte mkt sprit, det smakar mest bara starkt, till och med eddie tyckte det, och då måste det vara så.

Annars så går ju tjällossningen av stapeln idag och min underbare kompanjon Pettzon kommer att dyka upp i Örebro inom kort eller om hon redan är här det vet jag inte. Det känns faktiskt aningens dumt att inte möta henne på tåget men med lite tur så kan jag sluta tidigt idag.

Ja nej men nu kanske man ska jobba lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0