hemma igen

Japp då var man hemma igen då. Eller ja jag har ju varit hemma några dagar=) Men när jag kom hem i lördags hade det varit på took för lite sömn under natten så det blrv mest hem och mysa med maken och sova som en gris=)

I går blev det däremot lite paintball och jag klarade mig ifrån blåmärken. Fick bara två bulor och ett sår på lillfingret så jag är nöjd. Men det var skitkul mne varje gång jag går på banan så tänker jag, varför gör jag detta?? Men när man väl börjat så är det ingen fara sålänge man inte blir träffad=P

Ja och idag har det bara varit såsar dag, nästan. Eddie har fått nya skor och vi har köpt en diskmaskin och vi har varit på utbildning=) Så lite har hunnits med under dagen.

Men nu chansar jag hejvilt på att det kanske finns nån som vill se någon bild?? i vilket fall ska jag läggaupp några=)





En random egobild på mig som sofia tog på mig på en av de bre resturanterna vi käkade på=)



jag och sofia typ 2a kvällen kanske=)




ja man kan ju inte vara normal helatiden=P





En paraplydrink till Sabina



Vi hade käkat och hade lite dötid...


Annars så har jag en fundering och det är varför amn ser så blek ut på kort. Annars får detta räcka för idag. Kanske kommer fler bilder en annan dag men nu är det sova dags för mig som ska upp och jobba imorgon=)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lovley =)

2010-04-05 @ 23:43:03
URL: http://sofiaengman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0