Jag överlevde

Dock vart det inga bilder från tjälis men vi får överleva i alla fall.
Utöver detta har jag då börjat att söka jobb inför nästa termin, det första jobbet som söktes var ett jobb på tolklinjen i Umeå.=) ja vi får se hur det går med det, sista ansökningsdag är den 15e så snart lär jag ju få veta hur det gick med det.

Annars så är ju planen att fortsätta söka jobb på tullängsskolan. Som faktiskt är ett jobb som jag trivs oförskämt bra på men jag vill faktiskt ha lite mer ansvar och användning av min utbildning än att bara ha massa matte som inte ens är mitt ämne. Missförstå mig rätt jag älskar mitt jobb men det käns som att jag skulle vilja vara kvar på tulläng men ha en lärartjänst. Ja vi får väl se hur det går med det hela.

Ja nej nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. ska försöka komma med en mer detaljerad uppdatering om tjällossningen. Som för övrigt var helt sanslöst sjukt bra. Den bästa hittills staben är ju helt klart underbar=)

nej som sagt sängen nästa

http://www.pixbox.se/pic_show_id30762428.html Lotta och Lisas album

ja lite måste man ju bjuda på.. kolla länken så förstår ni hur jag hade det i helgen... nej nu bums i säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0