Jag sa ju det

Jag sa ju att jag skulle lägga upp en bild. Vilket jag faktiskt tänkte göra igår kväll, men... Jag hade glömt kameran i bilen vilket gjorde att det inte blev någon bild upplagd.

Gymnastikuppvinsningen i går var jätte bra. Alla var jätte duktiga och emmy satt som ett ljus helatiden och tittade på vad de stora barnen gjorde och ville lära sig samma sak. Nu är hon fast besluten att hon ska lära sig att hjula. Så vi får väl se hur det går med det. Men hur duktiga alla Gymnasterna nu var så var jag där för att se Emmy göra sin grej. Hennes grupp var sist. Vi satt 2h och kollade på människor som gjorde mer eller mindre möjliga saker med sin kropp. Men när det äntligen var emmys tur att visa sina kunskaper för alla människor. Då bestämde sig en mamma på översta raden att låta hennes ungar gå ner till vår rad och börja klättra på kanten. Vilker gjorde att vi inte såg något av emmys uppvisning för vi hade två snorungar framför oss som klättrade runt. Inte nog med det de var i väga som fan trots att vi bad dem att klättra ner. Så när de klättrade runt där de inte skulle vara så sparkade en av snorungarna till en läsk som eddie hade i handen så han fick läsk på hela byxorna. Vilket gjorde att vi än en gång bad dem att klättra ner. Då började dem att ropa på sin mamma för att fråga om de fick klättra mitt framför våra ansikten. Deras underbara mamma som då borde ha sagt nej men klättra ner, bara ignorerade dem.

Alltså fick jag se 2h gymnastikuppvisning och ingen emmy tackvare snorungarna... Jag säger bara egna barn och andras ungar... Fast i detta fallet kanske det var mammans fel i och för sig.. men sjukt irriterande.

Men med lite tur så fick Eddie några bilder på dotterns uppvisning utan dessa två snorungar... Vi får se om jag kan komma ihåg kameran efter gympan idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0