Jaha nu då??

Igår när jag kollade mailen såg jag att jag fått ett mail av folkhögskolan i Umeå där jag sökt en teckenspråkslärar tjänst på tolkutbildningen. Sista ansökning var i fredags, igår hade jag fått mail om att de ville att jag skulle komma. När jag tittar på mailet så inser jag att jag nog inte är berädd att lämna allt jag har här. En skola till emmy alla vänner, eddie har ett jobb som han trivs med. Jag älskar mitt jobb.

Hur fan tänkte jag när jag sökte jobbet i umeå? Ska jag åka till umeå och ta ledigt i 3 dagar för att kunna gå på en arbetsintervju?? Hur fan ska jag göra nu?

Jag tror inte att jag tänkte riktigt klart när jag sökte detta jobb. Jag har nog bestämt mig för att jag kommer att tacka nej till intervjun. Jag menar vad ska jag göra om jag får jobbet? Vad ska eddie göra i umeå? Vart ska vi bo? Nej detta håller inte tror jag.

Dock så har jag inte svarat på mailet än. Vilket betyder att jag inte helt har bestämt mig än. Jag måste helt enkelt fundera lite mer... Jag menar Umeå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0