Jaha

Ja idag är bara en sådan där dag som man vill ska gå. Det kommer inte att hända någpot särskillt utan det kommer bara att vara en helt vanlig tisdag. Den kommer att gå till så att jag jobbar fram till 17 eller strax efter. Efter det så kommer jag  att hämta dottern på dagis och vi åker hem och äter middag. Efter det orkar jag förhoppningsvis ta en runda i skogen. Det tar ju bara 30 min och den tiden skulle jag annars bara kolla på tv. Efter rundan blir det lite bolibompa och efter det nattning av dottern. Så var dagen slut.

Man bara måste älska rutiner. Eller jag gör ju faktiskt inte det. Däremot så finns det vissa saker som jag uppskattar med rutiner. Det är blandannat att man faktiskt kan planera sitt liv länge en 1v i taget. Jag menar som när jag pluggade då var det max en vecka i sänder man kunde planera. Dels för att man aldrig visste hur mycket man hade att göra de olika veckorna men oxå för att jag då jobbade så ofta som möjligt på helgerna. Nu blir det inte så jätte mycket jobb på Fenix för min del. Det är faktiskt något jag saknar ibland. Jag hoppas att jag får vara kvar där ett tag till. Jag kan tänka mig att jobba där några sommarar och några lov till. Det är lixom skönt att komma till fenix där jag har min plats jag... Det blir lite som att komma hem...

Ja sånhär viktig filosofi ägnar jag mig åt en tisdagsmorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0