japp ni gissade rätt

Ville bara säga att ni gissade rätt. Jag glömde kameran igår igen. Men jag känner mig nästan ursäktad. Eller nej det gör jag inte, få jag hade faktiskt kunnat tagit med mig kameran om jag inte hade glömt den.

Men igår så hann jag faktiskt med lite saker. Jag slutade jobba vid 17 och efter det så hämtade jag pärlan. När det var avklarat tog vi en tripp till rusta. Tanken var att köpa en såndär pilates boll. Men de hade inga... så jag vart lite besviken. Det vart där emot inte emmy. Hon hittade en såndär hagematta. Hon har kikat på dem jätte länge.

 Så en sådan matta fick emmy och var nöjd. Jag fick istället för en pilateboll 20 disktrasor så jag blev nöjd jag med. Efter rusta så begav vi oss till ica för att handla lite frukost till idag då min mamma är här och passar emmy idag för de har studiedag på emmys dagis idag. Så emmy fick själv gå till kallskänken (stavas det så??) och välja vad hon skulle ha. Min lilla tjej börjar bli stor. Efter detta vart det en vända i skogen. Så emmy och jag hann med mycket igår. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0