Letade och letade

Igår hade jag bestämt mig för att jag skulle köpa mig en gymboll/pilatesboll för att utöka hemma träningen lite. Så jag styrde kosan mot marie berg där min mor och dotter väntade på mig. Väl framme började jag leta igenom butikerna. Ingen boll så långt ögat nådde. Eller jo det fanns väl bollar men bara med massa annat krafs. Jag ville ju bara ha bollen och inte betala för massa annat krafs. Så jag gav upp mitt letande och köpte något ännu bättre.

                                                                  

Detta är det bästa schampo som jag har provat. älskar det så där spenderade jag matkassan då..=P Nej riktigt så illa var det faktiskt inte. Men helt fenomenalt schmpo och man känner faktiskt skillnaden direkt när man har ett "riktigt" shampo. Jag har ju det problemet med mitt hår att jag ser ut som ett penntroll om jag inte har bar grejer. Detta gör att jag allt som oftast har håret uppsatt för att slippa se ut som ett penntroll. Jag menar hur kul är det att inte kunna blåsa håret med hårtorken för att man ser ut som man har slickat ett eluttag. Skulle jag försöka att göra lite damage control med plattången så blir det bara värre. Detta då trots glans spray och värme skyddande tjafs. Så jag kör på smooth down det är min grej.=)

Efter detta blev det inte så mycket mer gjort. Förutom att jag handlade mat för att göra matlådor och glömde bort det så jag blir tvungen att köpa lunch idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0