lill lördag

Moahaha jag tänkte att jag skulle ha en rubrik som inte hade mycket med inlägget att göra. =)
Ja annars så har jag inte så mycket att komma med idag. Idag är det lixom en sådan där dag som man bara väntar på att den ska försvinna den ger inget alls. Det är skit trist väder, det är onsdag ja det finns inte så mycket mer att säga om det.

Men lite kul har det varit idag i alla fall. Dels så har bilen klarat besiktningen... jag tror att det är den första bilen som vi ägt som klarat besiktningen. Det kan bero på att denna bilen är den enda som blivit servad och inte passerat 15 år än så länge=)

Dels så har vi haft sjukt roliga diskussioner i lärarrummet. Så dagens guldkant är faktiskt mina underbara arbetskamrater=) Jag hoppas verkligen att jag får vara kvar här så länge det bara är möjligt för människorna som jobbar här på Tullängsskolan är helt fenomenala=)

ja nu har jag väl fjäskat klart för mina kollegor. Nu åter till arbetet=9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0