måndag igen

Jag her sett en trend i mitt bloggande och det är att jag inte bloggar på helgerna. Hmm det kanske är något man ska ändra på.. bara lägga in en liten bild eller ett litet inlägg ska väl inte vara så svårt även fast det är helg.

Tots att jag inte bloggat har det hänt en hel del under helgen. I fredags så tvingade jag med mig maken ut och springa medan vi marinerade köttet... Moahaha han såg lite lätt plågad ut. När vi äntligen sprungit klart så hävdade han att det inte var så farligt. Väl hemma igen så gjorde vi iordning grillspätten och slängde dem på vår nya elgrill som för övrigt funkade skitbra=)

Efter maten så tappade Emmy sin första tand.(har hela helgen tänkt att jag ska lägga upp en bild på det, men då blev det inte) Efter denna stora händelse så informerade emmy mig att hon kände dig som minst 6år gammal nu när hon tappat sin tand och i glädje yran så ringde hon och berättade denna storslagna händelse för hela eddies familj=) Hon var så took söt. Min lilla pärla håller på att bli stor.

På lördagen var det betydligt lugnare då fick emmy äntligen leka med sin kompis R som hon har tjatat om. Anledningen till att de inte har lekt har berott på att R flyttade och vi mindes inte riktigt var... Efter att dotter besökt sin kompis tvungade jag ut maken på ännu en motionsrunda. detta avrundades med lite wow spelande.

Så slutligen i går så var det då simskola.. efter detta införskaffades då ett nytt puder då maken tappade mitt gamla i golvet och ja ni vet ju vad som händer med ett puder som trillat i golvet. Då när jag var på kicks så hittade jag några ögonskuggor som jag vart lite sugna på. Funderar på att kika förbi igen på fredag och införskaffa lösögonfransar, ja leka lite måste man ju. Dessutom är då planen att införskaffa en ny ögonskugga.
när denna uppgift var avklarad kikade vi in på tre och jag började seriöst att fundera på en iphone. Ja jag funderar på en sådan. Dock fattade jag beslutet att om jag får vara kvar här på tulläng så kommer jag att införskaffa mig en iphone. Hmm ja det var väl det som hände i helgen tror jag. Ja fyll ut luckorna med lite sova och wow så var det nog helgen i ett nötskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0