ny dag nya tag

Shit vad jag var trött och seeeg igår. Efter jobb och gympa blev det en tripp hem för lite mat. Tanken efter detta var att jag skulle ut och springa lite. Det blev inte så för emmy somnade i mitt knä. Det var ett tag sedan hon jorde det kan jag säga. Men hon var bara lite myssugen inte så trött. För det sa hon själv. Efter bara en litenstund sov jag med. Så jag har ju fått sova ikapp nu.

Så bara eftersom jag sovbort hela dagen igår har jag inte så mycket att komma med förutom att planen är att jag ska kommaihåg digitalkameran ifrån bilen och lägga upp gymnastikbilderna på emmy.

Appropå Gymnastik så har dottern nu bestämt sig för att hon ska lära sig att gå ner i split och spagat. Detta efter beryktade gymnastikuppvisningen. Så vi hade lite fortsatt gympa igår efter att vi kommit hem och innan vi somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0