okej

Hmm jag sitteri valet och kvalet i huruvida jag ska ta mig ut i skogen. Men som det känns är jag inte jätte sugen. det öser ju ner både snö och regn. Nej jag får nog packa gym väskan och köra ett ordentligt pass på gymmet imorgon. Oh det ska bli underbart.

Annars så har jag precis ätit lite lasagn. Dessutom några choklad kakor och druckit te.=)

På fredag planeras det mys igen. Eddie ska låna relaxen på jobbet så vi ska dit och bubbla basta och kanske dricka någon öl.. Det ska bli underbart=) Men innan detta kan inträffa så måste jag köpa mig ett par bikinitrosor. Mina har gjort sitt... 

Så jag funderar på några som jag sett på team sportia 
NB VERA BIKINI PANT SOLID
                 
Dessa finns ju i lite olika färger jag har spanat på ett par i blått som jag inte kunde hitta på hemsidan...


Men vem klagar när man får ännu en anledning till att shoppa=) me like=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0