Onsdag

Yey då var det onsdag igen då. Hade ju faktiskt tänkt att jag skulle träna en sväng imorgon men så blev det ju inte. Har världens sämsta anledning till detta och det är att jag glömde headsetet till min mobil och träna utan musik är inte kul. När jag åkte hem för att hämta lurarna så kände jag hur trött jag var och lade mig i soffan istället=). Men idag så har jag med mig mina lurar så idag ska det bli träning. Med lite tur så öppnar simhallen på haga snart så man kan börja simma igen. Ska ta med mig min lilla pärla dit 1ggr i veckan tänkte jag. jag menar nu när Eddie jobbar och inte kan bada med henne 2ggr i veckan.

Snart är det söndag. Jag både vill och vill inte att det ska bli söndag, Jag vill att det ska bli söndag för då kommer min underbara emmy hem. Hon befinner sig i sundsvall just nu och leker med dem. Jag vill däremot inte att det ska bli söndag för då ska Pettzon åka hem och tjällossningen är över. Hmm ja snacka om att jag har allvarliga problem i min vardag.

Nej nu ska jag nog göra något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0