Problemet löst

Mitt problem löste sig helt underbart bra. Jag ska på hemvägen åka förbi bolaget och willys. Efter detta ska jag hem och göra iordning lite jello shots... just det jag ska åka förbi mcd oxå och ta lite ketchup muggar. Det borde inte vara några problem. Men jag gör nog bara en liten sats idag och en större ikväll somd et ser ut nu.

Efter min shopping ska jag möta upp perny och ta en lite prommis för att förhoppningsvis hinna hämta lax på tåget och ta med mig lax perny och shotsen till publicum. Ja det är dagens plan i alla fall. Men vi får väl se hur det blir med det. Alltså shotsen om jag tar med dem eller inte. Men som tur är så ska jag köra ikväll och då kan man inte dricka... bästa ursäkten för jag ska ju faktiskt jobba imorgon, men på fredag då blir det sköj=)

Nej om man kanske skulle jobba lite oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0