Shopping

Yey då fick jag shoppa igår=) tyvärr han då inte Sid vara med så länge men emmy och jag fick oss en runda.
Vad var det då som inhandlades??

Jo jag köpte mig 3 par skor för 450kr... Sjukt nöjd är jag. Det vart två par sneakers och ett par löparskor=) Ja jag tyckte att jag behövde ett par nu när jag är duktig. =) Så sjukt nöjd var jag med priset på skorna. Man skulle ju kunna tro att skorna inhandlades på skopunkten eller så men icke.. Här är det stadium som gäller=)

Utöver skor så köpte jag mig en sån där volym tång. Alltså en sån där liten krustång, de är asbra för att få lite volym, vilket man kan behöva om man ska på fest nästa helg och lite annat smått och gott i sommar=).

Eftersom emmy var med fick ju hon oxå lite grejer hon fick 4 par byxor=) 5 par strumpor, 3 par trosor och ett par skor.

Till sist så köpte vi oss en elgrill att ha ute på ballis=)

Kvällen avrundades med pizza hemma i soffan vad gick då hela kalaset på?? jo 1800 inkl pizza=) Det tykcer jag är väl spenderade pengar=)

Med lite flyt så kommer det kanske bilder på våra inköp. Men ja ni vet ju hur sanslöst duktig jag är på det där med bilder.

Kommentarer
Postat av: martina

Härliga skofynd, skor behöver man alltid =D

2010-04-16 @ 14:16:52
URL: http://magotsuku.blogg.se/
Postat av: Pucko

Självklart skor är en viktig del av livet=)

2010-04-16 @ 14:49:35
Postat av: Sofia

Nästa gång får du komma hit och shoppa =)

Eller umgås lite iaf =P

2010-04-16 @ 19:04:12
URL: http://sofiaengman.webblogg.se/
Postat av: pucko

Ja jag jobbar på det..=)

2010-04-19 @ 12:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0