ute i god tid

Planen i¨år är att köpa bra julklappar som jag är nöjd med till alla. Detta kommer antagligen att kosta en större summa pengar så då borde det bli bra om man börjar att köpa sakerna nu. Jag menar jag vet redan vad jag ska köa till några så varför inte börja redan nu för att peppa inför den bästa julen någonsin... Detta skulle ju då innebära att vi får ta thailands resan någon annan gång men vad gör väl det. Nu menar inte jag att jag ska köpa julklappar till alla för lika mycket pengar som en thailandsresa utan snarare att jag inte vill missa en jul om jag fått lägga ner så mycket tid och tanke bakom så jag kan göra alla nöjda och glada. Bäst jag börjar att fundera redan nu så jag vet vad alla ska ha.

Haha jag känner oxå att det bara är april men vaddå man kan aldrig bli för tidig=) Bäst att inte köpa saker med nära bäst före datum...

Årets julklapp är Röda Korset

bilden är tagen från:http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/roeda_korset_region_mitt/image/view/aarets-julklapp-aer-roeda-korset-29989

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja, jag har faktiskt hört att redken ska vara bra, men däremot kostar en del. Fick ett tips av en vän som jag ska prova som inte kostar så mycket men om det inte funkar ska jag kika på det lite dyrare produkterna, det kan göra skillnad ibland =) Tack för tipset!

2010-04-28 @ 19:22:34
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0