Valborg... bara svammel

Yes idag var det då valborg. Så dagen till ära har jag faktiskt kjol på mig. Detta måste nästan fotas eftersom det händer så sällan. men jag tänkte att jag faktiskt idag ska lägga upp bilderna från gympa uppvisningen. Det är dagens uppdrag. Annars är dagsplanen att storhandla för resten av månaden. Efter detta ska det lagas mat och kanske besöka någon brasa. Oj vad jag firar känner ni nu. Japp jag slår runt ordentligt idag, efter denna hårda utgång då ska jag avrunda med lite wow. Yes det är dags planen. 

Hehe jaa annars så får vi ju fin besök nästa helg lite svågrar kommer och hälsar på. Det ska bli riktigt kul. för ska jag vara helt ärlig så har jag inte träffat dem sedan jul och det är 4 månader sedan. det innebär att jag och eddie har varit tillsammans i snart 8 år och det har aldrig gått 4 månader emellan gångerna som jag träffas eddies familj. Det tycker jag är lite coolt. Speciellt då vi bor ganska långt bort och jag har gjort det i princip sedan vi blev tillsammans. Ja nu ska jag komma på någon rolig aktivitet att dra med barnen på (eddies bror 1 är 18 snart 19) så ja barnen.. moahaha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0