Yey torsdag

Nu kommer min efterlängtade torsdag. Att den är efterlängtad beror på flera saker.

För det första så är det snart lördag och därför snart sovmorgon.
För det andra så ska jag dottern och sid på en shopping tur på stan.
Shoppingturen innebär aatt jag äntligen ska få några saker som jag väntat länge på.
För det tredje så ska jag idag inandla mig en grill så vi kan grilla mat. Jaja det är en elgrill så det är fusk men iaf.
Och det innebär att jag imorgon ska få äta årets första omgång med grillspett.

Som sagt det är bra att det är torsdag. Med lite flyt så ska jag mata dottern med burgare idag så hon orkar med och cykla när vi kommit hem. Dock tyckte jag att jag hörde lite hosta i morse. Det vill jag inte. Hon får inete bli sjuk nu när både jag och eddie har jobb. Jaja det ger sig väl.

Ja just det jag måste skryta lite över henne och lite över mig, jag var ute och sprang igår igen.. duktiga jag. med mig har jag min trogne vattenbärare på cykel, min underbara emmy. Det är en riktigt trevlig mor och dotter syssla. Hoppas den håller i sig=)

nej nu ska jag göra något vettigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0