yey vilken underbar dag det har varit idag

okej eller så var det kanske inte riktigt så. Hade det jag gjorde på jobet idag och när jag väl kom hem såg det ut som ett bombnedslag. Så nu har jag satt maken på att städa efter sig. Dessutom vart jag så jävla trött så det vart inte ens en sväng i skogen. Får kanske ta det imorgon om jag hinner. Bilen ska besiktas och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig från jobbet. Men det löser sig nog.

Nej nu ska jag ta och sussa..

Men med lite flyt så kanske jag läggerupp skorna som jag köpte förra veckan här på bloggen så ni får se hur mina underbara skor serut...=)

Nej nu är det sängen och hoppas på en bättre dag imorgon... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0