2010

Japp då var det nytt år igen. Nyårs afton firades som vanligt med Sofia och Eddie. Dock hade vi lite nya tillskott detta nyår. Dessa bestod av Lax och hans nya flamma=P. Vi hade riktigt trevligt och för att vara nyår  det oförskämt bra. Eller är det bara för oss som nyår floppar varje år. Jag vet inte vad det är men så är det i alla fall.

Ja veckan som kommer jobbar jag mina sista dagar som pedagogisk tolk innan jag börjar som resurslärare på Tullängsskolan. Det ska bli riktigt kul att börja där. Dessutom tänkte jag att jag skulle börja ragga någon som har lust att träna med mig. Jag ska desutom läsa lite uppsatser så jag är förberedd till seminariet som är det sista jag kommer att ha föutom en ventilering i maj. Annars så är jag klar. det är helt-sjukt-underbart-jätte-konstigt ja lite så känns det i alla fall. 

Ja jag har inte så mycket att skrivjust nu känner mkig lite mör efter sundsvalls resan. Så nu ska jag ta och farma lite herbs på wow.

God fortsättning på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0