dag 2

Japp då var jag inne på dag två.
Idag är jag faktsikt på aningens bättre humör, men det är nu om jag ska vara riktigt ärlig.
Tidigare idag har jag varit aningens irriterad på en viss person (du vet vem du är eddie..)
Ja ja slämt å sido då i helgen blir det lan men jag måste fan gå och lägga mig ganska tidigt så jag orkar upp och jobba på måndag.

Något annat som ska bli intressant med detta är att se hur jag ska överleva ett lan utan att röka. Jag måste nog ta och investera i sånna hära tabletter. Men jag vet inte om jag vill ha sånna, äh får köpa så det finns hemma när det blir odrägligt. Det sägs ju att det värsta är treorna, det vill säga imorgon om 3 veckor 3 månader osv.
Vi får hoppas på att jag klarar det denna gången=)

hmm undrar när eddie ska börja fråga mig om jag vill vara med och spela wow istället för att bara spela och sedan bli grining över att jag inte spelar.

Jaja nej nu ska jag ta och besöka sängen så jag är pigg imorrn. Det brukar behövas lite extra energi en onsdag=)
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0