dag 3

Tredje dagen utan cigg. Hittills så lever jag. Eddie har till och med varit trevlig idag.

Dagen har i allmänhet varit riktigt trevlig och jag klarar mig riktigt bra. Där emot önskar jag att jag hade hunnit träna idag.

Dock har jag hunnit köpa mig en ny matta önskat mig en tavla och hämtat soffan. Nu ser det nästan ut som att någon bor här. Det är nästan fint. 

Uj vad lite jag hade att skriva om idag=) Jaja jag tänkte att ni kanske ville veta att jag hittills inte har fuskat eller använtr mig av nikotin preparat. Men som sagt det som ska bli spännande är ju att se hur det går i helgen.

Shit bara massor av svammel. Det kanske bli bättre imorrn..=P

Nej nu blir det nog lite wowspelande för min del.

Ha det bra

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0