första dagen

Japp då var jag inne på första dagen utan cigg. Det spännande med detta är att jag aldig har insett riktigt hur irriterande eddie faktiskt är. Han har spenderat hela dagen med att få mig så irriterad som möjligt. några av dagens exempel:

*börjar 07:00 med att äta min födeledags tårta
* 07:30 kör mot dagis fast han ska lämna mig på jobbet och blir arg på mig för detta
* ringer och smsar hela dagen
*jag ber eddie gå på en lägenhets visning. Eddie försöker men har fel nr och pratat slut på batteriet på mobilen så han missar visningen och vi blir utan lägenhet i rosta.
* Eddie säger att det är mitt fel att han hade slut på batteri. (varför vet jag inte)

Ja det var väl det som var riktigt irriterande idag. Utöver detta å har han ju varit sitt vanliga solskens jag som aldrig är grinig och gnällig. Funderar på vad mer i eddies liv som är mitt fel?

Förutom detta så har jag väl haft en ganska bra dag idag. Men första dagen utan cigg brukar kunna vara ganska så jobbig för mig. Speciellt eftersom jag inte har något substitut för ciggen. Som lärare får jag väl skaffa mig ett kaffeberoende, jag menar det ingår ju så gott som i arbetsbeskrivningen

Nej nu ska jag prata med karln och se om det är något mer i hans liv som är mitt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0