Träning

Träningen går som den ska. Sid och jag har varit jätte duktiga. Vad är det då vi pysslar med på vår träning? Jo vi gymmar måndagar, simmar tisdagar, gymmar onsdagar och simmar fredagar. Eller ja detta är planen dock sket det sig igår med gymmandet så det får vi ta på fredag. Anledningen till att det inte gick som planerat var att sid hade massor att göra med campusmässan. Men men nya tag med det imorgon. Det skumma med detta är att jag faktiskt ser fram emot att träna.

Annars så närmar sig mitt sluta röka datum med storm steg så snart är dagen här. Denna dag sammanfaller då med min fördelsedag men det har jag lovat min dotter så det är bara att fixa det.

Nästa plan var ju att tappa några kilo. Detta är också något som går riktigt bra har tappat 1½ hittills så jag ska väl hinna med några innan beach 2010.

Sista grejen jag hade på min lista var att klippa mig. Men för att jag ska kunna göra det måste jag vänta på lönen som jag inte har fått än. Detta gör då att denna del inte är påbörjad än.

Nu måste jag ju rapportera lite svammel också. Jag och Sofia kanske ska bege oss utomlands till påsk. Med det beror på om hon får semester. Ja alla kan ju inte ha det lika bra som mig som får påsklov.=) Jag gillar att jobba i skolan.

Nej nu får det vara bra. Ska se om jag kan bli bättre på att uppdatera bloggen. Då kanske man kan skriva om annat än mina mål men just nu sker det inte så mycket annat i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0