Änligen fredag=)

Idag är det en speciell fredag. dels för att det är teckenspråkets dag i örebro och jag ska dit och kika lite. Men mest för att sofia kommer och besöker mig över helgen=) Vi ska göra lite inför resan shopping åt henne=) Jag kommer nog att utföra den shoppingen på plats=) Jag bara känner att detta kommer att bli en bra helg som jag ska njuta av. jag menar det är ju två veckor kvar tills det är dags för sofia att komma nästa gång=P

Ja nej men nu ska jag göra klart så jag kan åka och möta sofia på stan det ska bli sjukt kul=)

Hehe till och med jag inser hur fjortis detta inlägg är men det är så jag känner. Dessutom har jag ju inte träffat sofia på säkert 1 månad och det måste åtgärdas. kanske till och med ska titta förbi tatueringstudion när jag ändå är på stan.

Som vi har sagt hela dan på jobbet "hare" bra=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0