Äntligen

Japp då var det äntligen fredag.
Jag har äntligen hittat en klänning att ha på lördag.
Jag ska änligen sätta mig och skriva på uppsatsen
Jag ska änligen köpa nya stövlar till emmy.
Det är dessutom bara en vecka kvar till Sofia kommer=)

Helt underbart. Dock kanske jag ska ta och tona ned det med uppsatsen men vad fan. Den kommer att bli skriven på på söndag.

Klänningen som jag har hittar var helt lagom för alla aktiviteterna som den ska använas på. Inte för fin inte för vardaglig bara helt lagom. Dock behöver jag införskaffa en svart kofta och nya sandaletter. Oh det älskar jag. Änligen får jag köpa nya utan dåligt samvete=). Men för er som känner mig kommer nu det mest chokerande. jag köpte klänningen på Indiska. Japp Pucko handlade på Indiska det händer inte jätte ofta ;P

Fredag betyder då att det är sovmorgon i morgon oc jag får spela hur mycket wow jag vill ikväll och att sofia kommer om en vecka.

Stövlar till emmy är väl äntligen i den mån att hon har tjatat om ett par nya stövlar;)

Idag är det desstom bara 8 dagar kvar tills GC=)

Nej nu ska jag ta en fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0