Bok

Jag har äntligen hittat en bokserie som jag har tänkt att följa, den finns dock i förlitet antal delar än så länge men man kan ju hoppas på att det är en snabb författare som skriver dem. Jag menar författaren är ju ryss så det borde gå fort=P

nick perumov heter författaren nån som läst nått av honom?
Jaja även detta kommer det väl en recension på. Jag har beställt bckerna på adlibris och de brukar ju vara ganska snabba så har jag tur så hinner jag få böckerna innan jag åker. Jaja hoppet är det sista som lämnar människan.

För övrigt så heter serien Svärdens väktare så vi får väl se vad det är för något, jag vart glad för böckerna var billiga och fanns i pocket=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0