Dagar som denna

Det är dagar som denna som det känns extra bra att åka utomlands på lördag. Dessa anledningar är att man sitter på jobbet och hör hur regnet smattrar på rutan. För att då undersöka hur illa det faktsikt är så ser man att hela världen är grå. Man tappar lixom lusten till att göra vad man borde. Som egentligen borde jag skriva på min uppsats nu, inte i bloggen. Jag borde gå och träna efter  jobbet men funderar på om jag ska sitta hemma och kolla på tv/film. Kanske spela lite dator.

Men mitt i detta gråa och ingen lust att göra något så minns jag ju att jag åker på lördag med sofia. Vilket då innebär att jag inte behöver titta på det gråa och slaskiga i mycket mer än 4 dagar till. Det ska bli riktigt kul, det blir första gången som jag åker utomlands med en kompis (jag räknar inte maken som kompis trots att han är min bäste vän, mest för att han har titeln make och inte kompis i mitt vokabulär). Min mormor hon är ju lite egen som några kanske vet. Men hon har några intressanta teorier i sitt liv. En av dessa är att pojkar utvecklas tills det att de är 5år sedan växer dem bara. Detta är jag villig att hålla med om i vissa situationer. En annan teori som hon har är att åka utomlands med en kompis är hälften så dyrt men dubbelt så kul. Så nu får jag väl testa på hennes andra teori. Dock tror jag att jag kommer att ha skit kul med sofia men jag är tveksam på att det kan bli dubbelt så kul. Jaja exprimentet utförs under nästa vecka resultat kommer att publiceras efter hemkomst=P

Nej nu ska jag handla lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0