jag är så duktig

Hm eller så var det så det inte var... Jag kan inte riktigt minnas. Det var några saker jag skulle göra som jag inte har gjort. Vad kan det vara?

svar: C-uppsatsen i historia
träna denna vecka..

Jaja men man kan inte lyckas jämt, Jag har faktiskt bara omprioriterat lite. Nu spelade jag wow istället för att träna igår och idag ska jag hem till Perny istället för att plugga.=)
Nej så är det väl inte riktigt, men denna veckan har jag inte lust med något som jag borde göra. Ja förutom jobbet då. Jag funderar till och med seriöst på att skriva min uppsats under sommaren. Men det tror jag inte ska försöka få skiten gjord innan sommaren så jag är av med den.

Annars så brukar jag faktiskt vara ganska duktig och träna och så men som sagt denna vecka skiter jag i allt som jag borde göra.

Men nu är det inte långt kvar till påsk och den efterlängtade utlandsresan med Sofia.

Nej nu måste jag nog faktiskt göra något vettigt.

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0