Måndag

Yes då var det måndag igen och som min käre vän sofia just konstaterade så är det 5 dagar kvar tills avresa. Det ska bli sjukt nice=)

Men inte nog med att det snart är utlandsresa det är ju snart tjällossning också, då kommer det massa goda vänner på besök. Så det ska också bli skit kul detta är ju så grymt planerat att tjällossningen infaller helgen efter att vi kommer hem=).

Så detta är då vad som händer de nästkommande veckorna. Helgen som då nyligen tagit slut var präglad av en 25 års fest=)

Eh gårdagen däremot var riktigt behaglig jag och maken satt och kollade på The big bang theory hela dagen så det är min favoritserie. Som avrundning på denna extrema ansträngning blev en kebabpizza. Så jag har kort sagt haft en riktigt lat helg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0