Men det vart lite mer bloggande innan avresa=)

Haha det vart lite mer bloggande innan avresa i alla fall=P Nej vi var en sväng på bärseback igår, och av någon anledning så brukar jag sällan sova länge dagen efter att jag har druckit alkohol=) Jaja men den stora skrällen igår var att jag fick ner Sofia i en ovve. Japp tro det eller ej hon är konverterad till den sunkiga sidan nu=P

Nej nu ska jag väl ta och kolla att jag inte glömt något. Detta gillar jag inte med att resa för det blir bara att vänta hela dagarna som är resedagar. Det är lite drygt, men vad fan det kommer att bli sjukt kul när vi väl är där. När jag kommer hem så tror jag att jag till och med ska lägga upp lite bilder från resan.

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0