Nu blir det nog inget bloggande på en vecka

japp nu blir det nog inget bloggande på en vecka. Eller man vet aldrig om man hamnar på något internetcafé eller nått. För datorn tänker jag inte ta med mig, det vägrar jag.

Jag hade ju tänkt att jag skulle vara klar med min uppsats till nu men det har inte gått så bra med det så jag hoppas på att hinna klart med den om inte förr så åtminstone till inlämningen. Det känns inte riktigt bra att inte vara klar med den jävla uppsatsen, men förhoppningsvis så ska jag väl hinna klart med den innan det är dags för nästa termin på jobbet. Ja alltså om jag får vara kvar här så länge som till nästa termin. Sånt vet man ju aldrig. Så därför har jag en liten back up, specialpedaogik kallas den för. Så om jag inte har något jobb i höst så ska jag läsa special pedagogik då. Bättre det än att bara sitta hemma.

Hmm ja jag har ju lite att fixa efter jobbet idag, en viss fröken kommer ju och hälsarpå. Så ska vi fixa det sista innan vi åker. Eller ja jag ska växla lite pengar, vad sofia ska göra det vet jag inte.

Nej nu ska man väl jobba lite. ha det=9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0