Nu har jag varit duktig=)

Idag har jag i alla fall varit duktig. Det vart ett gympass för mig idag=) Funderar på om jag kanske hinner med ett pass på lördag morgon innan vi åker. Det tror jag nog att jag ska hinna om Sofia bara hinner fixa det hon vill imorgon så vi slipper ta det på Lördag 

Sofia är i alla fall jätte söt, hon tror nog att vi ska flytta till GC=) Hon läste sin pack lista för mig förut idag, smått hysterisk packlista måste jag säga. Jag menar vem behöver 2 par jeans när man är på GC? Jag menar jag tror att amn klarar sig på de jeansen man åker i. Speciellt om man räknat på att små shoppa lite när man är där. Jaja hon är söt min Sofia. Den stora frågan är bara hur jag ska överleva morgondagen med den lilla damen som lider av extrem resfeber=)

Nej nu ska jag vara snäll. Vi ses imorgon gumman=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0