uppdatera??

då kanske det var dags att uppdatera bloggen igen. jag måste erkänna att jag är sjukt dålig på det. Så vad är nytt under solen?? Jo lite gerejer har faktiskt hänt=)

Det är nu mera helt bestämt att jag och Sofia åker till Gran Canaria på påsklovet. Väl där ska vi till Playa del Ingles och sola bada och ja sånt man gör på extremcharter. Jag menar kan det bli mer charter än gran canaria? Skulle inte tro det. Men det ska bli sjkut nice, detta gör oxå att nästa projekt i mitt liv blir att vara brunare än eddie efter påsk. Detta är nog det slappaste projektet jag har haft hittills.=)

Dessutom ska det bli skönt med påsklov då jag jobbade i enköping på sportlovet och förmodligen kommer att jobba hela sommaren. Så jag tycker att jag har förtjänat ett påsklov=)

Utöver detta så går det inte så bra med min uppsats i historia, jag känner att jag verkligen måste ta mig i kragen och bli klar med detta innan det är försent. jag menar jag vill gärna vara klar till sommaren. Det är inte ens jätte mycket kvar att göra. Så jag tänkte att om jag gör en check-lista här så kanske det bli bättre..

* Skriva om vad brev är
* Använda lite information ur två böcker som jag har hemma
* Strukturera undersökningen
* Kolla igenom slutsatsen att denna fortafarande stämmer överens med undersökningen.

Jag menar detta är vad jag har att göra och nu ska jag ta mej fan göra skiten.

Annars har jag faktiskt vara jätte duktig och hållt mig till min träning ett par gånger i veckan. Plus att jag inte har rökt på över 1 månad..=) Duktiga jag.

Jag tycker att jag får skryta om mig själv i bloggen=)

nej nu ska jag jobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0