Fredag imorgon=)

Nu är min darling snart här. shit vad kul det ska bli i helgen=)
men förutom det så har det blivit möjligt för mig att ta ut en komptimme. det händer inte så ofta när man är lärare. Men typiskt nog så är chefen ledig så jag har mailat henne för att se om jag kan plockaut en timme=)
Det skulle innebära att jag får sluta 10.30. det vore ju guld jag menar en arbets "dag" på 2,5h på en fredag det är underbart det.
Annars så  funderar jag på vart man kan äta i denna stad. när jag går ut bilr det ju alltid samma ställen. Tänkte kanske att man skulle prova något nytt...
nej nu ska jag ta och slösurfa lite och vänta på att klockan närmar sig 12 så jag kan åka till tågstationen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0