nya gardiner

Idag har jag inhandlat nya gardiner. Hittade några jätte fina som inte var speciellt dyra. Köpte ett par till emmys rum de var vita med rosa och lila hjärtan på. De kostade 29kr färdigsydda. Köpte en hissgardin till hennes andra fönster. den var helt lila. Den var lite dyrare 109kr. Sedan köpte jag 4 gardiner för 29kr styck till vardagsrummet.
När det var inhandlat köpte vi en ny ridhjälm till emmy eftersom den hon haft innan har varit lite för stor. Det var inte helt gratis men det fanns typ bara en som passade så där bidde jag 550kr fattigare. jag får trösta mig med att huvudet på barn i emmys ålder inte växer så fort så hon lär ju kunna ha den ett tag.
När det var inhandlat så åkte vi en sväng för att kolla på hundbäddar på Grizzly. Det är ju sjuk länge kvar tills vi får våran lilla vovve. men det bidde ett litet rosa koppel för en billig peng och lite rosa bajspåsar. Det är nästan lite som när man ska ha barn och handlar nån body fast man vet att det är onödigt.=P Nu likställer jag inte hundar och barn på något vis mest bara denna väntan=P
nää nu ska jag snart spela bingolotto och hoppas på att jag vinner storvinsten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0